Hlavatce, ČR
20. − 24.11.2024
CZEN

Obvyklé otázky

Registrace

 

Kdy se otevře registrace?

Registrace bude spuštěna 28. září 2024 ve 20:00 zde na těchto stránkách. 

 

Registrace je plná, co mohu dělat?

Počkejte. Až budou volná místa, budeme vás informovat. Tyto informace naleznete také v sekci Novinky. Pokud je něčí již schválená registrace z jakéhokoli důvodu zrušena, její místo bude přiděleno další osobě na seznamu. Znovu zaregistrovaný účastník bude umístěn na konec seznamu registrací čekajících na schválení. 10 denní platební lhůta pro KRAZ z.s. začne běžet následující den po obdržení schvalovacího e-mailu.

 

Mohu zrušit a získat náhradu za zaplacenou registraci?

Registrační poplatek slouží k pokrytí nákladů na con včetně zálohových plateb. Poplatek proto většinou nelze vrátit. Je však možné převést registrační poplatek a místo v ubytovacím zařízení na jiného účastníka, pokud to schválí pořadatelé. Za finanční záležitosti mezi původním a přijímajícím účastníkem zodpovídají výhradně účastníci, KRAZ z.s. se na finančním převodu nepodílí. Přijímající účastník také obdrží všechny závazky původního účastníka (včetně sdílení místnosti). K zahájení tohoto procesu použijte kontaktní formulář.

 

Není mi 18. Mohu se také zúčastnit?

Bohužel ne. Stránky jsou bez výjimky přísně přístupné osobám starším 18 let. Pokud do 19. listopadu 2024 dosáhnete věku 18 let, bude vám umožněno vstoupit na stránku. Nejprve prosím kontaktujte orgateam pomocí kontaktního formuláře, který najdete na webových stránkách.

 

V registraci nemohu najít balíček se zlevněnou cenou. 

Balíčky dostupné k zakoupení se odvíjí od vaší zvolené preference při registraci na akci. Cenu zvýhodněného registračního balíčku vypočítá systém automaticky podle toho, jaké datum příjezdu jste si vybrali v sekci Moje ubytování.

Platby

 

Kdy musím převést platbu na KRAZ z.s.

Do 10 dnů od schválené registrace. Pokud tak neučiníte, vaše registrace bude bez předchozího upozornění zrušena. Čas začíná v den následující po schválení registrace, začíná v 00:01 a končí po 10 dnech (poslední den ve 23:59). Po uplynutí této doby můžete registraci opakovat, ale riskujete, že již nebudete mít volné místo.

 

Jak se dozvím o stavu platby společnosti KRAZ z.s.

Do 5 pracovních dnů obdržíte e-mail s potvrzením platby za registraci spolu s dalšími pokyny.

 

Něco se stalo a nemohu zaplatit do 10 dnů od registrace.

V takovém případě nám prosím dejte vědět co nejdříve pomocí kontaktního formuláře na webu. Každou situaci zvážíme případ od případu. V opačném případě bude registrace po 10 dnech od schválení registrace zrušena.

 

Je možné na sjezdu platit kreditní kartou?

Platba kartou není možná. Platba za nápoje probíhá pouze v hotovosti na konci poslední den akce. Nejbližší bankomat je ve městě Bechyně.

 

Akce byla zrušena, co dělat?

Zachovejte prosím klid a vyčkejte na e-mail od orgateamu, kde budou upřesněny všechny podrobnosti a další postup.

V případě zrušení akce z důvodu nepředvídatelných událostí (např. výjimečného nařízení vlády) se registrace (spolu se všemi náležitostmi) přesune na další ročník bez možnosti vrácení peněz (viz také Pravidla registrace).

 

Nemohu se akce zúčastnit kvůli svým osobním problémům (zdraví, nařízení vlády), mám nárok na vrácení peněz?

Bohužel ne. Pořadatel nenese žádnou odpovědnost za osobní nebo zdravotní problémy účastníka. Stále je však možné prodat vaši registraci jinému účastníkovi. 

V případě, že se akce uskuteční, ale nemůžete se jí z důvodu nařízení vlády (uzavřené hranice) zúčastnit, bude Váš případ posuzován individuálně. Preferovanou variantou bude přeprodej vaší registrace jinému účastníkovi, v krajním případě bude zvážena možnost přesunutí registračního poplatku na příští rok.

 

Ubytování

 

Od kdy je možné dorazit na místo ?

Příjezd je možný od 15:00.

 

V kolik hodin musíme opustit místo?

Pokoje je nutné uvolnit do 12:00, oficiální ukončení akce je ve 14:00. Na místě je možné uschovat zavazadla až do oficiálního ukončení akce.

 

Kdy si budu moci vybrat pokoj?

Pokoje si budete moci vybrat na webu, jakmile obdržíte e-mail potvrzující přijetí vaší platby za registraci.

 

Kde mohu zaparkovat?

Podívejte se na stránku Ubytování a parkování. 

 

Ostatní

 

Jaká jsou obecná pravidla pro registraci a chování na MiniConu?

Plnou verzi závazných pravidel naleznete na stránce Pravidla conu.

 

Bude na conu „bezhlavý“ salonek?

Vzhledem k pojetí akce a absence vhodných prostor nebude "bezhlavý" salonek zřízen. Nicméně doposud to účastníkům nebránilo využít své chlupaté já.

 

Mohu si vzít svého psa? co budu potřebovat?

Bohužel to není možné. 

 

Budou nějaké organizované výlety?

Ano, viz stránka Zábava. 

 

Bude na místě k dispozici WiFi?

Ano, penzion Stará Škola poskytuje vlastní wifi. 

 

Jak mohu nahrát obrázek pro svůj conbadge?

V sekci Má registrace.

 

Použitý obrázek musí splňovat následující podmínky:

  • Podporované formáty: JPEG, PNG (průhlednost bude ignorována), GIF, TIFF.
  • Maximální velikost: 2 MB
  • Doporučené rozměry: 1125 × 1500 px (Š x V, poměr stran 3:4). Obrázky budou upraveny na správnou velikost a případně oříznuty. Příliš malý obrázek bude pravděpodobně rozmazaný při zvětšení. Ve vlastním zájmu nahrajte dostatečně velké obrázky.